Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieFB

Zamek Rycerza



Zamek rycerza jest jednym z najbardziej zróżnicowanych zamków w grzekłamstwo. Jednostki zawierają człeka z łukiem, człowieka z piką, osobę z mieczem, dwunoga z lancą na czworonogu, wielkiego homo sapiens z równie wielkim mieczem, oraz oczywiście beznadziejnego ludzia z widłami. Łącznie daje to całą pojedynczą jednostkę dystansową (w dodatku wcale nie taką dobrą) oraz żadnych lataczy.

Siedliska

Płoń, dziecino!
Chatka Kryta Strzechą
200
Patrzysz tam gdzie strzelasz, czy strzelasz tam gdzie patrzysz?
Tor Strzelecki
1000
Co jak co, ale ten kowal nieźle dyma.
Kuźnia
1000 5
Zbroje sprzedam! Tylko raz używane! Proszę nie zwracać uwagi na rdzawe zacieki wokół dziurek, to tylko znak, że wywietrzniki działają.
Zbrojownia
2000 10 10
Tutaj konni się potykają. Następnie wstają, otrzepują się z pyłu, rzucą mięsem i ruszają dalej.
Plac Turniejowy
4000 20
Nikt nie przejdzie! Złoty rycerz zawsze triumfuje!
Katedra
5000 20 20

Kogo pozostawić w tyle?

Chłopów. Jeżeli nie było to zbyt oczywiste.

Drzewko technologiczne


Kolejność wznoszenia budowli

Chata wieśniaków najprawdopodobniej jest już wzniesiona, lecz jeśli nie, czuj się zmuszony zacząć od niej. I nie, nie możesz jej później spalić. Jakże ta gra jest nierealistyczna.

Tor Strzelecki jest następny. Niby nie jest wymagany do postawienia innych budowli, lecz złym pomysłem byłoby pominięcie go, głównie dlatego, iż Łucznik jest jedyną strzelającą jednostką tego zamku. No i jest tani jak barszcz.

Następni w kolejce są Pikinier oraz Zbrojny w dowolnej kolejności. Jeden wymaga Studni, którą tak czy owak potrzebujesz, a drugi Tawerny, której nie potrzebujesz... Jednak musiałeś zmienić zdanie, bo Zbrojny musi utopić swe smutki. Hip hip hura dla alkoholizmu!

Na samym końcu Kawalerzyści i Paladyni - im szybciej, tym lepiej. Głównie dlatego, że przydałyby się jakieś porządne jednostki w armii. Kawalerzyści potrzebują ichniego Placu Turniejowego, zapewne do urządzania turniejów. Pamiętaj - zawsze rekrutuj zwycięzców. Paladyni natomiast muszą pomodlić się w Katedrze. I to w takiej porządnej, więc lepiej zaopatrz ich w kryształy. Nie, też nie wiem czemu samo złoto nie wystarczy. Lepiej jakiś poszukaj i nie pytaj za dużo, chyba że wolisz mieć Paladynówo urażonych uczuciach religijnych na karku.
© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes I". Redakcja, kontakt