Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieFB

Ruch


W każdej turze bohater otrzymuje określoną ilość punktów ruchu. Decydują one o tym jak daleko może się on poruszać po mapie przygody. Podstawowy zasięg ruchu jest określony przez szybkość najwolniejszych jednostek w armii bohatera.
SzybkośćIlość Punktów Ruchu
Wolne40
Średnie50
Szybkie60
Może być zwiększony przez artefakty.
W przypadku poruszania się łodzią, dochodzą również: zdolność specjalna Czarodziejki oraz latarnia morska.

Przebycie każdego pola na mapie kosztuje określoną ilość punktów ruchu, zależną od rodzaju terenu. Oprócz tego, poruszanie się po przekątnej pola kosztuje 1.5 raza tyle, co poruszanie się w pionie i poziomie.
Terenkoszt zwykłypo przekątnej
Trawa46
Piach46
Wulkaniczny46
Śnieg69
Bagno69
Pustynia812

Barbarzyńca jest niewrażliwy na wszelkie ograniczenia związane z terenem - porusza się tak, jakby zawsze szedł po trawie.

BohaterSzybkośćTerenArtefaktyBudynkiWynik





MP: 40
MV: 10
MD: 6
© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes I". Redakcja, kontakt