Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Po cmentarzu włóczy się:
   Kuririn
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieFB

Zaklęcia

TypPoziomEfektOpis
Święty kielich. Nie pytaj co jest w środku. Naprawdę.
Błogosławieństwo
zaklęcie bitewne
1
pozytywny efekt
Stworzenie zadaje maksymalne obrażenia.
Jakieś zaczarowane igły utknęły w ciele wroga. Nie jest to zbyt przyjemne, aczkolwiek w sumie o to właśnie chodzi.
Klątwa
zaklęcie bitewne
1
negatywny efekt
Stworzenie zadaje minimalne obrażenia.
Jakiś szczęśliwy żołnierz dostanie ten ładny, magiczny hełm.
Ochrona
zaklęcie bitewne
1
pozytywny efekt
Obrona stworzenia zostaje zwiększona o 3.
Wlazłem w plamę ropy naftowej! Przeklęte BP!
Spowolnienie
zaklęcie bitewne
1
negatywny efekt
Szybkość stworzenia zostaje obniżona do 1(Wolne).
Spowalnia również zasięg ruchu stworzeń latających do 1.
Ooo! Świeci się!
Rozproszenie magii
zaklęcie bitewne
1
usuń zaklęcia
Usuwa wszelkie zaklęcia ze stworzenia.
Magiczna antymagiczna kula. Interesujące.
Antymagia
zaklęcie bitewne
2
pozytywny efekt
Uniemożliwia zaczarowanie stworzenia.
Z pewnością nie trucizna.
Leczenie
zaklęcie bitewne
2
uzdrowienie
Leczy 5 * Moc punktów życia wszystkich przyjaznych stworzeń i usuwa z nich negatywne zaklęcia.
Moc Zaklęć: Uzdrowione PŻ:
Szybko! Schowajmy się pod drzewem!
Błyskawica
zaklęcie bitewne
2
obrażenia
Zadaje obrażenia wrogiemu oddziałowi, równe 25 * Moc.
Moc Zaklęć:
Obrażenia:
Moje oczy są jak gwiazdy ^^.
Oślepienie
zaklęcie bitewne
2
negatywny efekt
Oślepia wrogie stworzenie.
Stworzenie nie może nic zrobić, lecz jeśli zostanie zaatakowane - użyje kontrataku. Otrzymanie obrażeń jednocześnie przerywa działanie czaru.
Ratunku! Gonią mnie jakieś latające linie!
Przyspieszenie
zaklęcie bitewne
2
pozytywny efekt
Szybkość stworzenia rośnie do Bardzo Szybkiej (4).
Bój się tego podobno świętego symbolu, nieumarła szumowino!
Odpędzenie NIeumarłych
zaklęcie bitewne
2
obrażenia
Niszczy cały oddział duchów, bez względu na ich ilość.
Po prostu tańcz!
Szał Bojowy
zaklęcie bitewne
3
negatywny efekt
Stworzenie jest poza kontrolą gracza.
Podczas swojej tury zaatakuje najbliższą jednostkę, bez względu na to czy jest przyjazna, czy wroga. Jeśli żadna nie jest w zasięgu, to poruszy się w kierunku najbliższej. Efekt zaklęcia kończy się gdy stworzenie dokona ataku.
Oto i kula ognia. Albo też coś, co można powiesić na choince.
Kula Ognia
zaklęcie bitewne
3
obrażenia
Zadaje 10 * Moc obrażeń wszystkim stworzeniom w promieniu 1 pola od miejsca, gdzie zostanie rzucone.
Moc Zaklęć:
Obrażenia:
Ruszaj magiczny, paraliżujący wężu! Ugryź naszych wrogów tam, gdzie słońce nie dochodzi!
Paraliż
zaklęcie bitewne
3
negatywny efekt
Stworzenie jest sparaliżowane.
Stworzenie nie może nic zrobić i nie użyje kontrataku, jeśli zostanie zaatakowane. Otrzymanie obrażeń przerywa działanie zaklęcia.
Na ostatnie piętro proszę!
Teleportacja
zaklęcie bitewne
3
teleportacja
Teleportuje przyjazne stworzenie na wolne pole.
Masz parasol? Świetnie! I tak zginiesz straszliwie, ale przynajmniej zginiesz z parasolem.
Burza
zaklęcie bitewne
3
obrażenia
Zadaje 25 * Moc obrażeń wszystkim jednostkom na polu bitwy.
Moc Zaklęć: Obrażenia:
Moja twarz się roztapia! Dlaczego to na mnie rzuciłeś?!
Wskrzeszenie
zaklęcie bitewne
4
wskrzeszenie
Wskrzesza poległe stworzenia z wybranego oddziału - 50 * Moc Punktów Życia.
Moc Zaklęć:
Wskrzeszonych PŻ:
I tak wyginęły dinozaury...
Deszcz Meteorów
zaklęcie bitewne
4
obrażenia
Zadaje 25 * Moc obrażeń wszystkim stworzeniom w promieniu 1 pola od miejsca , gdzie zostanie rzucone.
Moc Zaklęć:
Obrażenia:
WSZYSCY UMRZECIE!!!
Armagedon
zaklęcie bitewne
4
obrażenia
Zadaje 50 * Moc obrażeń wszystkim stworzeniom na polu bitwy.
Moc Zaklęć:
Obrażenia:
Niestety z reguły nie chcą się znajdować obok siebie.
Pokaż Zasoby
zaklęcie mapy przygód
1
pokaż
Pokazuje minimapę z zaznaczonymi wszystkimi niezebranymi zasobami.
przykład
To moje! Ja zobaczyłem to pierwszy!
Pokaż Kopalnie
zaklęcie mapy przygód
1
pokaż
Pokazuje minimapę z zaznaczonymi wszystkimi kopalniami wraz z tym, kto jest ich ewentualnym właścicielem.
przykład
Niegrzeczny miecz! Nie tnij tego zwoju!
Pokaż Artefakty
zaklęcie mapy przygód
2
pokaż
Pokazuje minimapę z zaznaczonymi miejscami, gdzie znajdują się niezdobyte jeszcze artefakty.
Nie pokazuje Najznakomitszych Artefaktów oraz artefaktów ukrytych w skrzyniach skarbów i tym podobnych miejscach.
przykład
To łódka. Spodziewałeś się tu czegoś śmiesznego?
Przyzwij Łódź
zaklęcie mapy przygód
2
przyzwij
Przyzywa najbliższą przyjazną łódź.
"Przyzywa" oznacza, że łódź znika z miejsca, gdzie do tej pory była i pojawia się na polu na wodzie, tuż przy rzucającym zaklęcie.
"Przyjazna" oznacza łódź, która była ostatnio używana przez twojego bohatera lub taka, którą zbudowałeś i jeszcze nie była używana.

Czy to peruka wikinga wystaje spod tego hełmu?
Pokaż Bohaterów
zaklęcie mapy przygód
3
pokaż
Pokazuje minimapę z zaznaczonymi bieżącymi pozycjami bohaterów.
przykład
Tak, chcę podbić to miejsce. I to. I tamto. I tamto pewnie też.
Pokaż Miasta
zaklęcie mapy przygód
3
pokaż
Pokazuje minimapę z zaznaczonymi typami, umiejscowieniem i ewentualnymi właścicielami wszystkich miast i zamków.
przykład
Bez obaw, wysłaliśmy już Sherlocka.
Identyfikacja Bohatera
zaklęcie mapy przygód
3
narzędzie na mapie
Do końca tury kliknięcie prawym przyciskiem myszy na wrogim bohaterze wyjawiać będzie jego statystyki i dokładną liczbę jednostek w jego armii.
Magiczne, wszystko-widzące gogle?
Pokaż Wszystko
zaklęcie mapy przygód
4
pokaż
Pokazuje minimapę z widocznymi wszystkimi terenami, kopalniami, miastami, bohaterami i artefaktami.
(bez zasobów)
przykład
No faktycznie - wrota.
Wrota do Miasta
zaklęcie mapy przygód
4
teleportacja na mapie
Teleportuje rzucającego zaklęcie bohatera do najbliższego posiadanego miasta lub zamku.
Zaklęcie nie działa, gdy w tym mieście znajduje się inny bohater.
Cokolwiek zrobisz, nie idź w stronę światła!
Brama Międzywymiarowa
zaklęcie mapy przygód
4
teleportacja na mapie
Teleportuje bohatera na wybrane pole na mapie.
Zasięg wynosi 7 pól w dowolnym kierunku.
© 2003-17 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes I". Redakcja, kontakt